TIMELESS TUNES
Blog about groovy fleamarket finds from Finland.

sunnuntai 4. lokakuuta 2009



Nauhoiteltiin poikien kanssa promomiksaus 24.10 käynnistyvälle Åboogie-klubille. Tsek it!


Barret Strong - Is It True
Freedom - Can´t You See
Yohon - Fly With Me
Winfield Parker - I Wanna Be With You
Hurt Em Bad And The S.C. Band - The Boxing Game
Evelyn King - I Can't Stand It
Temper - No Favors
Imagination - Changes (Dimitri From Paris is Nightdubbin' Remix)
The Deele - Body Talk
Herbie Hancock - Gettin´ To The Good Part
Manu Dibango - Big Blow
Ike Noble - Shake It LooseStephanie Mills - Put Your Body In It
Instant Funk - Slap, Slap, Lickedy Lap
Evelyn King - I'm In Love
Ritchie Family - I'll Do My Best
Melba Moore - Keepin' My Lover Satisfied
Curtis Hairston - I Want Your Lovin' (Just A Little Bit)
Alfonzo - Low Down

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti